Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel di jun 17, 2025 8:11 am

Alle tijden zijn UTC+02:00

Forumregels

Hieronder een aantal rubrieken over door Nederland trekkende circussen (alfabetisch gerangschikt). Klik er op voor nieuws over tournee en programma. Wees vrij om hier uw recensie en/of foto's te plaatsen. ------- Onderaan deze pagina ander Nederlands circusnieuws.

Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 55 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: circus harlekino
BerichtGeplaatst: za apr 22, 2006 12:34 pm 
halllo allemaal ik wou even zeggen dat circus harlekino op koninginnen dag in het centrum van westerhoven staat toegang is gratis dus kom zeker kijken! progr. oa. kleindieren en clowns, jongleurs en paarden en luchtacrobatiek! komen dus!!!![b :D [/b]

Berichtonderwerp: reactie Kevin
BerichtGeplaatst: za apr 22, 2006 1:21 pm 

Circus Harlekino komt ook nog naar Assen en zal in de maand augustus een uitgebreide tournee maken door de wijken in Assen. Max.

Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: za apr 22, 2006 2:32 pm 
Site Admin

houd de site http://www.circusharlekino.nl in de gaten. Verwijst nu nog naar summiere informatie die op Circusweb staat, maar is binnenkort actueel. Hoe snel dat is, hangt af van de directie.

Berichtonderwerp: circus Harlekino in Assen
BerichtGeplaatst: do jun 15, 2006 7:53 pm 

Op een eerder bericht kan ik mededelen dat Circus Harlekino inderdaad naar Assen komt en wel op een vier-tal lokaties te beginnen op 18 aug.a.s. max.

Berichtonderwerp: circus Harlekino
BerichtGeplaatst: di jun 27, 2006 7:49 pm 

Het Circus Harlekino komt van vr. 18 aug. t/m zo. 27 aug. naar Assen en zal op vier verschillende lokaties voorstellingen verzorgen, dit zijn de enige openbare voorstellingen die Harlekino dit seizoen zal geven, de rest zijn uitkopen en natuurlijk de campingtournee. Zie voor de lokaties en aanvangstijden de website van de gemeente Assen en dan doorklikken naar de evenementenagenda maand augustus en dan klikken op de de naam van het circus en dan krijg je het exacte speelmenu in beeld. max.

Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr jun 30, 2006 1:29 pm 
weet iemand ook wat dat circus in z.n programma heeft?
ik ben naar belly wien geweest, dat viel tegen.
ik ga naar een circus voor jongleurs, grond- en lucht akrobatiek. bij belly wien was er alleen 1 luchtacrobatiek nummer. en koord wat ik ook wel leuk vond.. maar verder waren het vooral dieren, dat vind ik niet zo leuk.

ciao

Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: za jul 01, 2006 6:52 pm 
sanderketels1 schreef:

Hier vind je het programma tot 2005? :?

Ik wil niet al te vervelend overkomen maar zoals Sjaak hier onder schrijft kun je volgens mij beter even deze site in de gaten houden http://www.circusharlekino.nl al staat er maar weinig info op maar is wel genoeg en is wel up to date en geeft wel het programma van dit jaar weer.

heuvels schreef:
houd de site http://www.circusharlekino.nl in de gaten. Verwijst nu nog naar summiere informatie die op Circusweb staat, maar is binnenkort actueel. Hoe snel dat is, hangt af van de directie.

Groeten Adriana

Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr jul 21, 2006 11:04 pm 
Tja, Peter wil ook niet zijn hele tournee op Internet hebben staan, en dat kan ik goed begrijpen, niet omdat de campings besloten zijn per se, maar omdat er in het verleden vrij vervelende dingen zijn gebeurd met lokaties toen bepaalde mensen , we noemen ze maar 'concullega's' - en konkelen konden ze- de lijst in handen hadden. Het kostte uiteindelijk lokaties, laten we het daar maar op houden.
Het niet publiceren van de hele tournee hangt samen met concurrentie, niet met actiegroepen, dat wou ik maar even melden voor de goede orde.

Berichtonderwerp: reactie
BerichtGeplaatst: za jul 22, 2006 7:03 pm 

Dat kan ik ook heel goed begrijpen, dat de meeste circussen hun campingtournee, niet op het circusweb plaatsen en ook niet in de circusbladen, dit zal wel een afspraak zijn denk ik met de campinghouders, die dan heel wat mensen van buiten de camping over de vloer krijgen, de circussen die wel de campingtournee bekend maken zijn volgens mij dan ook niet zo goed bezig, want je draait op de campings toch speciaal voor de campinggasten. Dat van Assen v.w.b. Circus Harlekino, zijn openbare voorstellingen dus dat is een andere kwestie en hier had Peter Verberk, dan ook geen moeite mee, zo komt het dus ook te staan in de eerstvolgende Circusnieuwsbrief. Ik heb Peter inmiddels al een aantal gegevens omtrent Assen opgestuurd zoals een aktuele plattegrond v.w.b. het plaatsen van de reclameborden en ook een aktuele gemeentegids met hierin o.a. alle adressen van krant, huis-aan huisbladen, radio, tv en kabelkrant, ook zal ik meehelpen met de uithang bij de winkels en horeca en het verspreiden van flyers/reductiebonnen. max.

Berichtonderwerp: Re: reactie
BerichtGeplaatst: za jul 22, 2006 7:20 pm 

max schreef:
Dat kan ik ook heel goed begrijpen, dat de meeste circussen hun campingtournee, niet op het circusweb plaatsen en ook niet in de circusbladen, dit zal wel een afspraak zijn denk ik met de campinghouders, die dan heel wat mensen van buiten de camping over de vloer krijgen, de circussen die wel de campingtournee bekend maken zijn volgens mij dan ook niet zo goed bezig, want je draait op de campings toch speciaal voor de campinggasten. Dat van Assen v.w.b. Circus Harlekino, zijn openbare voorstellingen dus dat is een andere kwestie en hier had Peter Verberk, dan ook geen moeite mee, zo komt het dus ook te staan in de eerstvolgende Circusnieuwsbrief. Ik heb Peter inmiddels al een aantal gegevens omtrent Assen opgestuurd zoals een aktuele plattegrond v.w.b. het plaatsen van de reclameborden en ook een aktuele gemeentegids met hierin o.a. alle adressen van krant, huis-aan huisbladen, radio, tv en kabelkrant, ook zal ik meehelpen met de uithang bij de winkels en horeca en het verspreiden van flyers/reductiebonnen. max.
erg goed van je Max! het is niet alleen aardig maar ook nog eens leuk. ik heb dat dit jaar bij Bavaria gedaan super was dat :D

Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di jul 25, 2006 9:06 am 
Ik zal de voorstellingen zo mogelijk een paar dagen van te voren, als de reclame staat, toch nog hier aankondigen waar dat kan met de campings.

Vanavond 25 juli: Reestdal, Balkbrug, 19.00
Morgen Zuna, bij Nijverdal, 't Mölke, 14.00

Programma:

Clown Pepino uit Berlijn met o.a. diabolo, reprises, en de 'tweedelige vouwfiets', Miss Jeanetta met hoela-hoeps en een hypnotiserende vuurshow, Prof. Benson op zijn onwillig rijwiel, De familie Dworak uit Tjechie met o.a. antipode met ladder, De twaalfjarige Angelika leert trapeze, De familie Alberto uit Tjechië met o.a. glasbalance en in de finale als 'familie op de fiets' en nog meer.

Voor meer informatie, speeldata en prijzen: 06-53838728

Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: di jul 25, 2006 9:07 am 
spasega schreef:
Ik zal de voorstellingen zo mogelijk een paar dagen van te voren, als de reclame staat, toch nog hier aankondigen waar dat kan met de campings.

Vanavond 25 juli: Reestdal, Balkbrug, 19.00
Morgen Zuna, bij Nijverdal, 't Mölke, 14.00

Programma:

Clown Pepino uit Berlijn met o.a. diabolo, reprises, en de 'tweedelige vouwfiets', Miss Jeanetta met hoela-hoeps en een hypnotiserende vuurshow, Prof. Benson op zijn onwillig rijwiel, De familie Dworak uit Tjechie met o.a. antipode met ladder, De twaalfjarige Angelika leert trapeze, De familie Alberto uit Tjechië met o.a. glasbalance en in de finale als 'familie op de fiets' en nog meer. Prijzen v.a. 7 euro.

Voor meer informatie, speeldata en prijzen: 06-53838728

Berichtonderwerp: aanvulling
BerichtGeplaatst: wo aug 16, 2006 5:22 pm 

Circus Harlekino geeft morgen, donderdag 17 aug. een matineevoorstelling in Ruinen (achter de brandweerkazerne), deze voorstelling is ook openbaar. max.

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 55 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 Volgende

Alle tijden zijn UTC+02:00